زمان رسیدگی به شکایات اداری در سامانه فواد به کمتر از ۳ ساعت رسید
با اجرای گسترده سامانه «فواد» در استان قزوین، میانگین زمان رسیدگی به شکایات مردمی در این بستر دیجیتال به حدود ۳ ساعت کاهش یافته است؛ پیشرفتی چشمگیر که گامی مهم در ارتقای خدمات دولت الکترونیک به شمار میرود. سامانه فواد؛ الگویی نوین در پاسخگویی سریع به شکایات اداری در جریان نشست شورای تحول اداری استان … ادامه خواندن زمان رسیدگی به شکایات اداری در سامانه فواد به کمتر از ۳ ساعت رسید
برای جاسازی نوشته، این نشانی را در سایت وردپرسی خود قرار دهید.
برای جاسازی این نوشته، این کد را در سایت خود قرار دهید.